Vikendajanje

Petek je bil zelo preprost in ležeren. Tokrat sem na jutranji krvodajalski akciji (ja, 4 mesece je že mimo) naletela na medicinskega brata (ki je btw zelo lepo opravil svoje delo, saj mi ni nastala podplutba). Ko sem odrolala rokav je pokvalil tatu, jaz pa sem odvrnila, da ni tako kul, ker sem dobila alergijo. Rekel je, da se mu je zdelo zanimivo, da še nikoli ni videl 3D tattoo-ja. Jaz pa v šali, da sem ta ekstra bonus dobila brez doplačila. Vedno me razveseli, da so tam tako prijetno razpoloženi in zgovorni. Kramljala sva še o nadvse smešnih rokavicah, ki jih je imel (vijolične, med tem ko je vseh ostalih 9 sester imelo bele) – vprašala sem, če je barva po izbiri. Baje so vijolične brez pudra, za tiste, ki so alergični na lateks. Nekaj besed sem ter tja in je bilo že konec. Ker so mi za en dan prepovedali fizično aktivnost, (iz tega vidika toplo odsvetujem darovanje krvi na petek, saj si tako ogrozite večerno žuriranje ;P ) sem večerni TRX trening odpisala in ga nadomestila s kavico s kolegico. Načrtno sva se odločili, da se ta vikend ne udeleživa nobenega žura (pa čeprav je Cvetkin zadnji party), saj hraniva moči, želodec, jetra in denar za naslednji vikend. It’s gonna be legend-… wait for it… and I hope you’re not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY.

(No, ooops. Seveda je prišel preobrat in z “lost boys” smo po večernem druženju pristali v Cvetki. Solidna muzka, čeprav nepričakovani techno oz. tech house.)

V soboto sem prevzela pobudo staršev, da se odpravimo na Grmado (rahlo neprimerno glede na dejstvo, da sem šla pozno spat ter . Zadnje čase nisem nič na svežem zraku, pa še škoda je teh lepih dni in dejstva, da ni snega. To je moj prvi podvig po triglavskih jezerih. Slabše kot želva, sicer smo bili gor in dol v treh urah, počasnost sem pripisala hladnemu zraku ter krvodajalski (ja, vedno je nekdo drug kriv ;) ).

Nedelja – kino (končno sem si šla ogledati prehvaljena Pisma sv. Nikolaju, malo žajfasto a vseeno všečno), paella v Don Felipu in naletavanje snegca. Perfekten zaključek tedna.

Random stuff:

  • Lepo je vedeti, da te nekdo (poleg družine) pogreša in si želi druženja s tabo. Zelo prijeten občutek.
  • Dobila sem informacijo, ki me je v prvem trenutku malce šokirala, potem pa je, ko sem ocenila njeno realno vrednost, neprijeten občutek izzvenel. Očitno nekatere stvari še niso čisto pozabljene. Delam na tem. Selektivno. ;)
  • Za v decembru kupljeni Sonicare ne morem podati ocene, saj jaz opazne razlike v belini zob ne vidim. Zaupam priporočilom in ga seveda uporabljam, vendar ne vsakič – občasno si zobe umijem na “tastari” način. Na začetku mi je bilo ščetkanje zelo neprijetno, ker me je žgečkalo, pa se hitro navadiš. Zraven sem dobila še UV čistilec, ki sem ga do sedaj uporabila le enkrat.
  • Vzrok težav s krči v podplatih je bil enostaven – delna dehidriranost. Od kar v službi spijem liter čaja nimam več problemov s tem.

Leave a Reply

