Vikendajanje

Brbljanje in čebljanje tedna

  • A veš tisto, ko si prepričan, da si si izmislil novo besedo, potem pa užaloščen ugotoviš, da že obstaja? No to.
    Besede tega tedna so: lotopapak (oseba, ki ne zna igrati lota) in MochaCabana (ples, sestavljen iz miganja z boki in prestopanja iz ene noge na drugo, z ustrezno pripadajočimi gibi rok med delanjem Mocha kave).
  • Kdaj mi postane jasno, da sem se dobro našportala? Šele pod tušom, imam namreč smešen vokalni refleks ob brisanju obraza, ki se sliši nekako podobno kot “whoa”. Jamr v bistvu. Takrat vem, da sem borderline fertik. Če se sprašujem kako bom prišla sploh domov je bilo že čez mejo.
  • Čudežno imam letos 4 dni dopusta več. Ker so se mi med poletnimi meseci očitno skisali možgani in sem si namesto 10 dni dopusta štela kar 14. Prav tako sem spoznala, da teče že peto leto moje prve redne zaposlitve.
  • Decembrsko zabavanje je kočno pokazalo svoj davek – po dveh mesecih sem zbrala pogum in stopila na tehtnico: +3 kile. :(
  • Postalo mi je malo bolj jasno kakšne so zaposlitvene razmere v Sloveniji. Opis prostega delovenga mesta na Twitterju, ki je bil pravzaprav le grob oris v enem stavku je doživel mnogo retvitov.

Torej vikend…

Petek
Domači pre-party, nato na PureHouse v Cvetličarni, ki jo btw zapirajo. No korektno rečeno bi bilo, da se sedanji najemniki poslavljajo. Nekaj je govora celo o stanovanjskih hišah.
Ob polnoči je bil prostor bizarno prazen, v roku ure se je zopet neverjetno napolnilo. Izvedeli smo, da se PureHouse eventi selijo v Cirkus (doooh, kam drugam pa?).
V kategoriji bedastoč so ta večer zmagale:
Pozdrav: Kva si pa ti za ena?
Icebreaker: Kako blondinka dela marmelado? Tako, da olupi krof.
Šarmer: Greš z mano v Piran na mojo jahto? Danes sem ravno naredil izpit za traktor, pa te lahko peljem na ostrige.
Pickup line: Imam RES kvalitetno robo.
In pa prvič v življenju se mi je zgodilo, da je pripadnik moškega spola opazil manikuro in jo tudi pohvalil. Ne morem presoditi, da je bil iskren, me je pa vseeno presenetilo.
I guess the tripple padded bra works like a charm. :P

Sobota – totalni chillout zaradi dejstva, da sem šla spat ob 6h s trdno odločitvijo, da nikoli, NIKOLI več ne obujem čevljev s petami ko grem plesat.

Nedelja – zopet družinsko obarvana, sem vesela nad dejstvom, da se mi sedaj nečak že vrže v objem. :)
Zvečer pa zopet Dvor za zamudnike in odklop ob filmu Waste Land. Ja, priznati moram, da v Koloseju nisem bila že več kot pol leta. Nič ne pogrešam.

In pa: na koncu vikenda se je porajalo vprašanje Sex in the City tipa: Ali je bolje imeti gentlemen caller-ja s katerim nočeš govoriti ali nekoga, ki ima tvojo cifro pa te noče poklicati?

Leave a Reply

