Menjava športnega centra

Veseli december je bil tudi letos zelo vesel. Pas na hlačah to jasno nakazuje.

Odločila sem se da z novim letom menjam športni center. Sicer mi je trenutni lokacijsko bolj povšeči, vendar so zamenjali vaditeljico step aerobike od sredah in nedeljah. Ta, ki ima zdaj “čez” ta dva dneva mi ne ustreza na več nivojih. Navajena sem, da naredimo koreografijo najprej na eno stran, potem na drugo, ne pa po sklopih levo – desno, kot smo se jo učile (najprej prvi del vsako stran, potem ostale dele tudi po straneh). Če me sploh razumete. Hkrati mi je premalo zahtevna koreografija, tudi nekatere korake izvaja drugače (recimo navajena sem koleno na stran in ne naravnost, kot osnovni). Pri aerobnem delu se skoraj nič ne utrudim, med tem ko mi pri drugi vaditeljici po večini začne kapljati od las. Moram pa ji priznati plus točko pri drugem delu – TNZ vajami. Tam sem se kar namatrala. Mogoče se sliši zalezovalsko, vendar sem ugotovila v katerem centru ima druga vaditeljica tudi vadbe, tako, da bom hodila raje tja. Tam vodi trikat na teden, ob ponedeljkih ima celo blok uro. Tudi ostalih vadb je na voljo več, dobila sem informacijo, da je dvorana večja in se vaditeljica tudi bolj izživlja s koreografijo.

Torej je moj idealni novoletni urnik vsebuje 3 TRX vadbe in 3 vadbe aerobike na teden.

Ja, ja, sem napisala idealni, tako ali tako mi ne bo uspelo hoditi vsak dan. Predvsem s TRX-om ne bi pretiravala.

Leave a Reply

