Vikendajanje (this is as random as it gets)

Ste tudi vi žrtev PDD-ja? Ja, Post Decembrske Diete. Pas na hlačah pravi, da se je treba zamisliti. Moram reči, da niso bile toliko problematične količine ampak kakovost hrane. Sladkarije, hitra hrana, mastna in ostale packarije. Zadnji čas, da se zmigam in se do konca aprila porihtam.

Na računalniškem servisu so me malodane užalili. Rekli so, da ima računalnik viruse in da je zaprašen. Za njega lepo skrbim, imam naložen antivirusni program, poleg tega sem ga pred tem očistila s sprejem (zrak pod tlakom). In za to je treba plačati 18 €? Da te sprcajo in rečejo, da je v bistvu s PC-jem vse ok. Saj mi je jasno da ne more biti vzrok virus, če je nehal delovati potem, ko sem ga BRCNILA. Prah tudi nima nič s tem. No, vsaj ni nič hujšega. Najbolj me je zaskrbelo, da je šel disk. Sedaj moram na seznam aparatov, ki me sovražijo poleg budilke uvrstiti še PC.

Imela sem priliko narediti test novega pršila Septolete plus. Angala ne prenašam prav dobro, saj mi imobilizira grlo za nekaj deset minut. Tudi ta naj bi bil enako močan (sem se pred nakupom pozanimala v lekarni) vendar se mi zdi malo bolj prijazen do žrela. Všeč mi je zaradi tega, ker lahko lokaliziraš nanos, ne pa tako kot pri pastili, ko je efekt prerazporejen na cela usta.
Poleg tega mi je kolegica dala zanimiv nasvet – grgranje slane vode. V 2 dcl sem stresla 1 čajno žličko soli in grgrala. Naslednji dan je bilo res bolje, vendar ne morem določiti ali zaradi soli ali ker se je stanje normaliziralo samo po sebi.

Čevljar v Plavi laguni me je navdušil. Prinesla sem mu dva para prehodnih čevljev, ki sem jih mislila predati v dobrodelne namene, ker so bili na nekaterih mestih že rahlo razbarvani. Gospod me je malo okaral, da bi morala za njih malo bolje skrbeti, v isti sapi pa rekel, da jih je mogoče zloščiti na krtači in pritrditi pete, ki so že v slabem stanju. Vse je naredil v eni uri, za 5 EUR. Sedaj imam zopet dva para čevljev več. Vsaj do naslednje sezone.

Random fotka tedna:

Tangled as ****** službeni telefon. In ne, ni ne moj, da se razumemo. ;)

Zamenjala sem tudi športni center, sicer stežka, ker je bivši lokacijsko zelo ustrezen, vendar mi terminsko ni ugajal. Več o tem kako objavo kasneje. Torej, šla sem na TRX vadbo. Navajena sem, da vaditeljica stalno hodi med nami in nas popravlja, ne pa da tudi sama opravlja vaje. Poleg tega me je zmotilo tudi občasno petje ob glasbi. Ja ja, sej verjamem da imaš super glas, vendar prosim, pusti mi ta užitek glede na to da se matram kot riba na suhem. Eh, samo navaditi se moram trenerke, to je to. In ja, naslednji dan je bila kriza, dan potem pa še večja. Dvotedenski odmor se ZELO pozna. Nikoli več pavze!

Petkovo nebo:

* ob obisku Hoferja, kamor sem šla iskat oglaševani suši, za katerega sem se lahko obrisala pod nosom. Klasika.

V petek zvečer sem bil prvič (pogled nerodno usmeri navzdol) v Emporiumu v centru. Nisem bila prav ekstatična, dokler nisem v kleti zagledala teh čudovitih štikelcov:

Kaputt kolekcija. Schmeckt ein bisschen als S&M.

United Nude. Imam prvo znamko čevljev, v katere sem se zaljubila (zopet pogled nerodno usmeri v tla) :P

Večer je bilo treba primerno zaključit. V Cantini in v Zvezdi.
Nimam pojma kaj smo pile. Nekaj kar pride zraven mehiške. Okusno in lepo za pogledati.

V soboto pa kosilo z družino in drsanje s puncami. Ja, drsanje, po dolgem času, v savskem naselju.
Ob naknadnem obisku BTC-ja me je zopet pojezilo dejstvo, da se naši trgovci zelo slabo pripravijo ob lansiranju novega izdelka. Hočem tisti nov Taft puder zadevo. Za volumen. Muller je imel prazno poličko, prodajalka mi je rekla, da je pošel. Potem bi bilo smiselno odstraniti nalepko s ceno s polic, ne? Hkrati resno dvomim, da so naročili primerno količino, glede na to, da je prvi tak izdelek na našem trgu in tudi dobro oglaševan v zadnjem času. Eh ja. Lovit ga pa ne mislim okoli po celi Ljubljani.

2 thoughts on “Vikendajanje (this is as random as it gets)

  1. Pozor, United Nude parček je bil opažen danes v TP! Deklica je izbrala nekoliko bolj konzervativno in je nosila črno različico. Vseeno yummy. :)

  2. Nice. Predvidevam, da ni ravno veliko uporabnikov, glede na to, da so na znižanju okoli 120 €.
    Čeprav so mi vse barvni model neznansko všeč bi se sama tudi odločila za desni (pogojno levi) model na prvi sliki. Potem lahko še nekako kombiniraš s hlačami, drugače si barvno bolj screwed. :)

Leave a Reply

