Vikendajanje

V petek sem iz jeze brcnila PC. Zakaj? Levi kanal na slušalkah je crknil, težav s slušalkami pa imam zadnje mesece že čez glavo, zato mi je popustila zavora in sem se malo ujezila. Vem da je to big no-no. PC tega ni vzel kot motivacijo za boljše delovanje ampak za razlog za dopust. Zadeva se je namreč začela čudno obnašati, tako da sem ga izklopila ter peljala na servis.

V mrzličnem šopingu za silvestrske potrebščine sem zavila še v Deichmann. Nabavila sem si vložke za čevlje, ki so kosmati in ne prepuščajo vlage. Čevelj naredijo še bolj topel. Priporočam.

Silvestrovo se je začelo počasi, s kosilom v krogu domačih nato s pripravami na večer. Ciljali smo na dolge proge, zato smo z nazdravljanjem začeli počasi. Ognjemeta začuda nismo videli, čeprav smo bili zunaj, očitno so bile že druge zadeve bolj pomembne. Kvazi skoraj razprodana Cvetka se je izkazala za zelo prazno, kar smo s pridom izkoristili kot priložnost za naspidiran ples. Najbolj sem se bala, da bo taka gužva kot pred tednom.
Prvič sem imela čast biti pussyblock. Predvidevam, da smo vsi seznanjeni s cockblock-om. Znanec me je v eni točki prosil, da odganjam pripadnice ženskega spola, ki ga nadlegujejo. No, moram priznati, da mi je popolnoma jasno zakaj je tako oblegan, ne razumem pa zakaj bi to njemu predstavljalo težavo. Več izbire ne more škoditi. ;)
Kar nekaj komadov se je v večeru ponovilo. So očitno računali, da smo vsi dovolj pijani, da tega ne bi opazili. Navdušena pa sem bila ko sem spet slišala komad, ki ga najbrž nisem že deset let:

Ob 7h so nas prijazno spodili iz Cvetke, s kolegom sva zavila še v Pržana. Tam sem bila prvič, scena me je popeljala nazaj v čas pred desetimi leti. Nabijal je techno, do pol osmih se je lokal kar napolnil. Bolj ko sem se treznila bolj mi je bila scena neprijetna. K sreči je ob osmih prišla kolegica, ki je pravkar končala nočno izmeno in me zapeljala domov.

V nedeljo sem bila dovolj pri sebi, da sem se spravila še na kavo s kolegicami, zvečer pa spet v center na kuhano vino in koncert na Kongresca.

Ponedeljek, ki je bil prvotno namenjen  poglobljenemu delu za blog se je spremenil v poležavanje pred TV-jem in skok do kino Dvora – ogled filma Gospodinja. Nisem bila navdušena. Kratek sprehod je zaključil decembrsko pohajkovanje po centru in gretje s kuhanim vinom.

Leave a Reply

