Tedenski apdejt

V Holidays Pubu so mi ponudili alternativo kuhanemu vinu. Finska pravljica. Po intenzivnem  guglanju sem našla info, da je to pravzaprav glögg. Po mojem mnenju je še najbližji recept tale. Vodka se kar skrije v ostalih aromah, prporočam. Hk. ;)

Sem tudi v procesu testiranja podočesne kreme. V Müllerju mi niso želeli pokazati kreme za gube,  očitno dajem  vtis, da še nisem v tisti fazi, ko bi to potrebovala. Nekako smo našli skupno točko (nekaj bolj nežnega a vseeno učinkovitega), tako da sem na koncu vzela laverin  My Age Cooling Eye Roll On. Zadevica nikakor ni koštala toliko kot na tej spletni strani. Nekaj čez 12 € za 7 ml.  Pricey. Če bo kakorkoli pokazala svojo učinkovitost ne bo zaman.

Med tednom sem bila ob večerih v centru natanko 3x. Moram tudi poudariti, da sem rahlo zbolela. Vendar se kar ne morem odpovedati druženju, čeprav me je na koncertu v sredo precej premrazilo. Čakam če mi bo telo za ta dogodek zamerilo. Ne bi se čudila, saj z njim ne ravnam prav lepo. Oddolžit se mu nameravam v januarju, ko začnem z obiski drugega športnega centra ter visokoletečimi cilji šestih udeležb treninga na teden. Trenutno se že več kot teden ne rekreiram. Hitro se pozna na prebavi, pojavljajo se tudi krči v mečih in stopalih. Nekaj pa le bo na tej rekreaciji! ;)

Leave a Reply

