Vikendajanje

Med Starim in Gornjim trgom ima vodnjak kapico. Prisrčna, sicer ni dejasnko pletena in cofek je narejen iz plastičnih cevi. :D

Med POP TV in Linhartovo je nastalo drsališče. Če je tu vsako leto vam ne znam povedati.

Petek. Eden tistih večerov, ko se dobiš pri kolegici, spiješ nekaj šilc teranovega likerja in ugotoviš, da si že prepozen za stojnice. Počekirat smo šle Nebotičnik na IBM-ov žur, zavile v Holidays, kjer je bilo toliko ljudi, da se resnično nisi mogel obrniti na mestu. Čeprav je bil zunaj varnostnik, so ljudje lahko vseeno hodili v lokal. (To me je spomnilo na objavo Tasteful events, kateri so se v soboto pohvalili z več kot 1000 obiskovalci Beltekovega eventa v Cirkusu, vendar najbrž ne vedo, da lokal sprejme 800 oseb. Tudi nazadnje, ko smo bili tam so varnostniki dobivali po postajah sporočilo, da je v klubu preveć – 850 ljudi. Hkm.) Po eni pijači smo se odpravile v Cvetličarno. Oldies Goldies. Vem, da sem rekla, da do novega leta ne grem v Cvetličarno, da bo takrat bolj posebno, pa me je vseeno nekaj vleklo tja. En kup poznanih fac, gneča je iz ure v uro postajala večja. Ko smo vstopile, je bilo v lokalu 362 obiskovalcev (jah, malo sem poškilila na varnostnikov kliker).

Muzka odlična, proti jutru je postala malo manj Oldies, vendar še vedno všečna. Live sax je bil itak hit, MC malo manj. Moram pa priznati, da sem bila dokaj dekoncentirana, tako da realne ocene o eventu ne morem podati, ker sem bila zaposlena z drugimi rečmi. Ljudmi, da se razumemo. Tam okoli 2h ali 3h je v lokal uletela skupina (8 ali več) policistov z neprebojnimi jopiči. Ustavili so se tik pred nami in čakali navodila. Mojim kolegom se moja ideja, da jih vprašam če bi kdo želel zaplesati (ja, tam so stali kot lipovi bogi in se niso premaknili) ni zdela tako zabavna kot meni.

Da ne omenjam vrste za WC. K sreči sem omejevala vnos tekočin in v 5 urah je bila nuja samo 2x. K sreči takoj na začetku in koncu, ko je bila vrsta še prebavljiva.

Dvakrat se mi je celo uspelo prešvercati na VIP. Moram reči, da se splača doplačati, da imaš prostor za plesanje in sedenje (če je potreba), sploh v taki gužvi.

Odhod: pozno. Počutje: odlično (kar se je v soboto popoldne malo skazilo ob prejemu neprijetnih informacij, ampak to je že druga zgodba).

Sobota: izi, popoldne delovno/zabavno obarvano. Svojo profi kolegico sem izrabila za tutorial FB-ja in trikov, ki jih premore. Resno si želim s prvim januarjem lansirati nov blog ter novo FB stran, zato potrebujem čimveč pomoči.
Edini problem je bil, da so nas ob 18h želeli postaviti pred vrati, saj se je Sputnik zapiral. Božični večer pač.

Nedelja: svaljkanje, popoldne družinsko praznovanje.
Skromno dete sem. Poleg kape in rokavic, ki sem jih dobila me je navdušilo tole darilo (kovinska škatla polna zelenega čaja in čokoladic). :D

Zvečer pa zopet center in kuhano vino. Moram priznati, da še nobeno leto nisem bila na toliko kuhanih vinih v centru kot letos. Big like. Edina velika ovira večera je bila, da se nikjer ni NIČ dogajalo. Petek in sobota sta bila nabasana z dogodki, za nedeljo ni ostalo nič. Ljudje so posedavali po lokalih in to je bilo to. InBox nas ni zanimal, K4 bi bil pa preveč orentiran v tako glasbo, ki mojim kolegicam najbrž ne bi bila všeč. Tako smo šle pogledat v Nebotičnik, Holidays, Penas, Asa, Cutty Sark, pristale smo v Mačku na kuhanem vinu, ki smo ga dobile celo brezplačno, saj je nažalost natakarica s pladnjem zalila naše plašče, ki so počivali na stolu. K sreči so bili na pladnju več ali manj prazni kozarci.

Razen družini (ker je bilo pač obvezno) nisem nobenemu želela Vesel Božič. Ne zaradi tega, da ne bi komurkoli tega dejansko želela, ampak ker mi ni toliko pomembno, hkrati je kot en refleks. Rajši zaželim lepe praznike.

Leave a Reply

