True <3

Je res mogoče “pozabiti” nekaj, kar si smatral kot resnično, edinstveno, unikatno ljubezen? Zadnjič sem razmišljala koliko časa sem samska. Moj osebni rekord – 8 mesecev je preteklo. Dobre pol leta, kar se mi zdi ogromno časa glede na to, kako se mi je na začetku vleklo. Nikoli si ne bi mislila, da bo tako enostavno. Sedaj. Prej pa temu ni bilo tako. Če se spomnim nazaj, bi se lahko opisala kot žival, ki jo je nekaj zmedlo in je začela na veliko panično opletati naokoli. Mahanje v prazno, krčenje, veliko energije je šlo v nič. Ampak to je ena izmed faz. Če bi mi takrat kdo pokazal posnetek sebe iz prihodnosti mu ne bi verjela. Pa čeprav so mi vsi govorili: “Saj bo bolje, boš videla.” Meni samo ni bilo jasno kako. Najbolj banalna rešitev je bila v slogu “Daleč od oči, daleč od srca.” Kruto, vendar zelo resnično. In pomaga. Še posebej, ker vidiš, da se na novo odkrivaš in spreminjaš na bolje. Za spremembo začneš misliti samo nase in vlagaš energijo v stvari, ki so pomembne samo tebi. Življenje ti pokaže še druge perspektive. Vsekakor sem iz izkušnje potegnila veliko, predvsem pa: če se je  po takem šoku kot je dejstvo, da si izgubil vse kar ti je svetega, pomembnega, za kar živiš in podobno … mogoče pobrati je možno prav vse. Ljudje smo močnejši kot si mislimo.

Ne me narobe razumeti, partnerstvo je čudovita stvar, samo odvisno za kakšno ceno.

2 thoughts on “True <3

Leave a Reply

