Vikendajanje

V Mercatorju sem našla konzervo rib z zelenjavo s FRIJOLES. Zelo bi bila vesela, če bi se potrudili zadevo spisati v slovenščini.

Konec tedna je bil zaradi Red X-Mas Party-ja obarvan rdeče.

Vikend je bil zaznamovan s pretiravanji. Na žalost s hrano in pijačo, ne z delom ali rekreacijo.

V petek zvečer smo se z družbo dobili na kitajski pojedini (Bei Jing, Brezovica, priporočam). Spodaj je meni za 4 osebe.

In še obisk Skeleta, stojnice so odpadle, ker je kot za stavo padal dež.

V soboto se mi ni dalo kuhati in sem naročila mehiško. Za dve osebi. Ni mi jasno po komu se zgledujejo ko delajo te porcije.

Ena tortilja je še vedno v hladilniku za ponedeljek, pa čeprav sem celo nedeljo jedla samo ostanke.

Zvečer smo z jadralci šli v Running Sushi & Wok na Rudnik. Jaz sem se morala zaradi prebavnih težav odpovedati hrani, zato so ostali nadoknadili še zame. Vse so poizkusili, le tistega zaradi česar sem jih peljala tja ne. Nobeden ni jedel sushija.

Kolega je celo zbral pogum in pozkusil OBA želeja. Yuck.

Po nekaj kuhanih vinih v centru (parkiranje je bila nočna mora; center je bil poln ljudi) smo se sprehodili do Cirkusa. Poleg nenormalne gneče, čakanja za vstop (zagotovo pol ure do uro) in absolutno polomijo od izbora glasbe na glavnem odru (ko smo se končno prebili v klub se je rolal W. Huston komad, me je kar odneslo ven). Parkirali smo se ob DJ pred kadilnico, ki je izbiral za večer bolj prebavljivo glasbo. Oldies Goldies House. Ni mi jasno kako lahko z vidika estetike dovolijo tako razliko med zvrstmi glasbe v enem klubu.

Sicer pa sem že po drugem obisku rekla, da se ne mislim vračat razen na kakšnega sprejemljivega DJa.

Leave a Reply

