Vikendajanje

  • Moja budilka in jaz sva razvili poseben hate-me-love-me odnos. Zadeva je strašno luškana (glej spodaj), vendar jo vsak delavnik od cca 7.15  naprej neusmiljeno tepem. Čez čas uporabe sem ugotovila (ja, nisem  prebrala navodil), da če večkrat pritisneš na gumb snooze ti podaljša ta čas za toliko-kratnik. Se pravi, osnovni snooze je 5 min, če jo potapkam 2x to pomeni, da bo naslednji alarm čez 10 min in tako dalje. Razvadila sem se, tako da jo včasih slapnem kar trikrat če ne štirikrat, nimam pojma, saj sem tako ali tako na pol v spancu. No, sedaj mi je že nekajkrat uspelo priti v službo ob 8.30, kar je razmeroma ok, saj sem zadnje čase prihajala okoli 8.50. Vem, katastrofa od discipline. Ampak se skušam spet spraviti v red.

Je vzdržljiva in ne zameri. Samo čakam, da na dom dobim prepoved približevanja.

Vir: phillips.com

  • Tony Cetinski je edini tuj izvajalec iz držav bivše Yu, ki ga prebavljam. Pravzaprav mi je kar všeč. Glas, melodija, v povprečju zelo okusno. Ne vem pa kaj se dogaja na tem obcestnem plakatu. Is he doing “the robot”???

Vir: napovednik.com

  • Službeni miklavž – sprašujem se zakaj nismo vsi že kot balončki.

  • Eden izmed razlogov zakaj imam rada zimo. Ker jo lahko odnesem s tako manikuro. ;)

Kjer lahko kupiš zanimive obeske za smreko :D

  • Letos nimam smreke. Zakaj? Ker je že čisto preveč zlajnana in zavzame preveč prostora. In ne da se mi obešati obeskov in potem to še pospravljati. Imitacijo sem naredila iz stojala za sadje/muffine.

  • V petek sem imela zopet “žurblok” (blokada, ki nastane kot posledica preveč načrtovanih žurov v enem večeru). Cirkus, osmica in prajvič. Must I say something completely different happened.
  • Sobotno post-shopping kosilce v Favoli, kamor zaidem pogosto, saj je blizu službe, pa tudi ponudba je zelo solidna in dinamična.

 Zgleda kot dodobra zažgan kruhek, pa ni.

  • Nedeljsko igračkanje, kopija izdelka iz čokoladnic. Žličke za kavo, mleko, kakav. Potreben material:

– lesene žličke (Pap Star Pure, pakirano po 25 kom, 2 €, kupljeno v Sparu, oddelek z plastičnim priborom),

– Manner čokolada za oblivanje (bela in mlečna, po želji lahko tudi temna, oddelek za torte/sladice), Milka,

– mrvice, krokant, zdrobljen lešnik (vse v oddelku za torte/sladice).

Kupila sem tudi obliv za torte v vrečki, vendar je preredek, zato ga odsvetujem. Kasneje jih bom zavila še v folijo in zložila v kovinske škatlice.

Večerna zmešnjava:

Nedelja je bila tudi priložnost za “vikenžamkanje” – posledica lenobe in/ali preveč obsežnega dela za računalnikom, ko od jutra do popoldneva/večera preživiš v pižami, ker tako ali tako nikamor ne greš.

Vseeno pa sem se zmigala do CityParka, saj v četrtek že strašijo s snegom in sem morala po zimske škornje (s cofki seveda). Navdušena nad naključnim nakupom v Sparu; 15 € me je stala prisrčna športna torba, ki je na sliki že nabasana z zadevami za aerobiko.

Za nekaj časa imam dovolj nakupov športne opreme. Moram pa še pohvalit starše, od njiju sem dobila zgodnje BD darilo; črne Nike superge za aerobiko. Tako da sem sedaj stajliš.

One thought on “Vikendajanje

Leave a Reply

