Spomini na Bohinj

Babi in jaz v vozičku, z dvema prijateljicama. Slika je stara cca 25 let. Večino poletij kot otrok nisem preživela na morju pač pa v Bohinju (Stara Fužina, priporočam ogled spletne strani s čudovitimi slikami). No ja, saj smo hodili na morje, le v nekem trenutku so ostala le še poletja v Bohinju. Tja sem rada hodila, imam lepe spomine, poznala sem okoliš in nekaj otrok, lahko sem se kopala v jezeru (takrat mi je bilo čisto vseeno ali je morje ali jezero, samo da sem se kopala). Še vedno rada zahajam tja, če drugega ne kot športno razvedrilo. Nekaj poletij sem s starši preživela v Bohinjski Bistrici (sindikalni apartmaji mamine službe), tako poleti kot pozimi. Čeprav sem kasneje ugotovila da smučanja dejansko ne maram, v njem ne uživam, kvečjemu me je strah. Otrplo mrzli podplati, čakanje na vlečnico, primrznjena rit na sedež in menjava opreme na nekaj let.. kaj je tukaj lepega? Pač nisem zimski tip človeka. Bolje je bilo poleti, ko smo hodili po hribčkih in gorah, čeprav sem si želela, da bi se šli večkrat na jezero.

Ah, tiste nevihte, ki se naguzijo nad jezerom, padalci, ki imajo ekstremne vaje, kravji bal, veselice Pod skalco… Prekrasen kraj za odraščanje, oddih, rekreacijo.

2 thoughts on “Spomini na Bohinj

  1. :-) Lepo smo se meli… Naši sprehodi, igre, pogovori… pa tudi delali smo :-) Pa tako preprosto je blo najdt kaj, kar nas je zanimalo :-)

    Včasih sem ti zavidala, ker sta se z Vero šli večkrat kopat, midve sva mogle pa grabit al pa delat karkoli drugega, kar v poletni vročini ne diši otroški duši :-) … Ampak, smo pa ob večerih vse nadoknadili z ravbarji in žandarji :-)

Leave a Reply

