Vikendajanje

Petek spet v fitnesu, le da me tokrat niso metali ven, ker sem prišla dovolj zgodaj. Še vedno pa mi ne gre v račun kako se 30 min kolesarjenja in 45 min eliptičnega trenažerja raztegne na dve uri.

Sobota je bila bolj zaspana. Dež, ki je vztrajal cel dan je pokvaril marsikateri plan. Veste kje je zaklad? Očitno pri POP TV-ju. :)

Zvečer sem bila vesela, da spred tedni kupila škornje, ker so mi prišli zelo prav. Čeprav sem bila prepozna za ogled prižiga novoletnih lučk sem se sprehodila po centru in med stojnicami, ki so sedaj raztegnjene ob Ljubljanici, bolj kot katerokoli leto poprej. Gneča, še posebej težko je bilo, ker so imeli vsi dežnike. Sem bila pa zelo vesela, da mi zaradi škornjev ni bilo potrebno gledati kam stopim. Najbolje zapravljeni euri v zadnjem času.

Tudi v Cvetko nam ni uspelo priti. Se podzavestno šparamo za zadnji teden decembra. Sicer pa je bilo zadnje čase res veliko žuranja, je treba narediti malo pavze.

Nedeljsko domače miklavževo pecivo. Ravno prav za pokvarit dieto.

 

In pa kaj se zgodi, če hodiš redno na TRX? Dokaz spodaj. ;)

Leave a Reply

