Obroček – NuvaRing

Očitno je bil oktober mesec testiranja novih zadev.

Kontracepcijski obroček oziroma, kot piše na škatli – vaginalni dostavni sistem :P . V koraku s časom in to. Ne samo zaradi principa, ampak ker mi zadnje čase nekako ne znese pravilno konzumirat kontracepcijskih tabletk. V mesecu zgrešim dve ali tri. Grozna sem. Tukaj ni potrebe po obremenjevanju – 1 dan vstavljanje, 21 dan “izvlek” in to je to. Cikel lahko podaljšaš za max 1 teden.

Vir: nuvaring.com

Predstavitev je bila zelo kratka, saj ni veliko za povedati. Mislila sem, da je lega obročka pomembna, pa temu ni tako. Tudi ginekologinja in sestra imata glede sistema same pohvale. Sem mislila da bo potrebno doplačilo, pa ni. Tehtanje, pritisk, recept za 3 mesece, potem pa obnovljiv. Cena brez recepta: 9 €/kos.

Po mesecu uporabe nimam pripomb, čeprav pride s “sistemom” zajetna buklica navodil, ki jih je vredno pregledati. Nisem imela nobenih težav, priporočam.

4 thoughts on “Obroček – NuvaRing

  1. Nova informacija, ki sem jo prejela danes v lekarni je, da je potrebno obroček shranjevati v hladilniku (v navodilih piše na temperaturi do 30°C).
    Predvidevam, da so me opozorili zaradi prihajajočega poletja.

Leave a Reply

