Beljakovinski vetrovi

Golobček je nekaj kar sproducira koščena mična gospodična, kar se komajda zasliši in nobeden ni prepričan, kaj se pravzaprav zgodilo.

Pukec je nekaj otroškega, nedolžnega, z metuljčki.

Po drugi strani pa je prdec nekaj konkretnega. Preizkusite dvotedensko konzumacijo beljakovinskih shake-ov in postalo vam bo jasno, še posebej če ste tako nagnjeni k vetrovom kot jaz. Ne, to ni golobček, pukec, niti vetrič, to je rafal metana, ki bi po določenem času izpostavljanja onesposobila vsakega smrtnika. Nad tem kaj se dogaja med spanjem nimam nadzora in tudi nočem vedeti. Če boste v  časupisu med kroniko nekoč prebrali, da je eksplodiralo stanovanje, vzroka pa ne najdejo vedite, da sem zjutraj prižgala luč in … *bum*.

Krivi naj bi bili shake-i. Tako sestavine kot način priprave. Shake se namreč naredi tako, da se ga zmeša v shaker-ju. V tem postopku pride v tekočino veliko zraka, ki ga potem veselo popijemo. Pri meni je to očitno še dodatna motivacija prebavil, da se “izkažejo”. Že pred tem sem prehitro jedla, požrla preveč zraka, premalo zgrizla ter tako imela nekaj težav, ampak tole sedajle je pa že prav moteče. Avditivne indikacije se še lahko nekako zakamuflira, olfaktorne pa je nemogoče zakriti. Banalnosti, s katerimi se ukvarjam zadnje čase …

Ne, ni mi nerodno pisati o tem. Je le malce neprijetno. Ampak kakor pravi Skinny reklama: “Komu mar? To je naravno”.

Vir: rebel.si

Sicer pa pravijo, da naj bi na blogu objavljal samo stvari, ki bi jih bil pripravljen zakričati v sobi polni ljudi in se  ob tem ne počutiti neugodno. Nobeden ni omenil, da moraš pri tem biti trezen. ;)

PS. Jaz sem naredila vmes pavzo, zamenjala beljakovinski prašek in je absolutno bolje. Torej potrebno je preizkušati kaj ti najbolje ustreza.

Leave a Reply

