Vikendajanje

  • Petkov večer, še sama nisem mogla verjeti, je bil preživet v knjižnici nato v fitnesu. Ob 11h so me praktično vrgli ven, ker so zapirali. Super porabljen čas. Resno mislim.

Torej, edini dve knjigi, ki sem jih našla v knjižnici, ki obravnavata temo, ki mi je zanimiva:

Lol. Kaj naj pa drugega rečem, saj se vidi da sta ti dve kvazi enciklopediji stari cca 10-15 let (sem iskala ISBN za letnico, pa je nisem našla). Čeprav so notri zanimivi podatki o DJ-ih (nekaterih, ki že zdavnaj več ne vrtijo) in zvrsteh. Očitno bo treba še v Otona Župančiča, ker tole je pa zelo blizu “podna”.

  • Sobotni sprehod po Ljubljani je dokazal, da se je akumuliralo že kar nekaj prazničnega vzdušja. Obešanje lučk, trgovine natlačene z okraski in ostalo šaro, vonj po praženih mandljih, nekaj stojnic.

Od ogleda knjižnega sejma v Cankarjevem Domu sem si obetala več. Več strokovno specifičnih knjig, pa je bila večinoma mešanica otroških knjig in romanov. Pa da vsaj ne bi kurili toliko, saj je bilo notri zagotovo okoli 25 stopinj. Mogoče so želeli, da se čimprej poberemo. Ali pa slečemo do spodnjega perila.

Osmica na Vipavskem. Gneča, ogromno veselih ljudi, natakarica je bila bolj “podkrepljena” kot naša cela ekipa  skupaj (naš jadralski tim se vsake toliko dobi na večerji), močno vino, dober narezek. Kolegi so govorili o Arturju, meni pa konkreten del časa tam ni bilo jasno kdo to sploh je, zakaj ga vsi poznajo in kako zgleda (mhm, zadnjič sem prvič prelistala Novo, niti približno mi ni bilo jasno kdo je ves ta folk na slikah). Sem dobila urgenten update in vizualno konfirmacijo. Zdaj se počutim bogatejšo za eno nepotrebno informacijo. :D

In utrnila se mi je ideja. Zelo pogosto zadnje čase, le da je ta krona vsem. Vse bo jasno konec decembra, ko bo sprememba vidna, če bo čas dopuščal. Dve besedi: spin-off. Ali je to ena? ;)

2 thoughts on “Vikendajanje

Leave a Reply

