Aerobika

Zopet me je čisto “potegnilo notr”. Kot skoraj vsako zimo. Razmišljam o nakupu opreme, ker bom zagotovo še kakih 5 mesecev poskakovala po stepu in nategovala TRX. Superge (trenutno uporabljam tekaške), udobne hlače (trenutno pajkice :P ), uteži, da bodo pri aerobiki delale še rokice.

Kar mi počnemo pri TNZ step aerobiki se mi zdi precej začetniško. Mogoče višji nivo začetniške aerobike. Jasno je zakaj, saj vsakič priskakljajo nove punce, ki so na stepu prvič. Razumem, da je treba vadbo prilagoditi najšibkejšemu členu, ampak jaz si želim malo bolj napredne aerobike. Na hard (ja, transport kavča v 8 nadstropje mi je odprlo nova obzorja). Ko sem malo po netu iskala kakšna je advanced aerobika me je vse minilo. Poglejte sami. :D

Začetniški nivo – Beginner


Srednji/nadaljevaljni nivo – Intermediate


Napredni nivo – Advanced


Pred leti sem hodila na Tae-Bo aerobiko (obvezna športna vzgoja na faksu). Tudi ta me je navdušila.

Leave a Reply

