Flashback – Mig’els Mixes

Uh, kakšnih 6 ali 8 let nazaj. Mig’el, nepoznan nemški DJ. Približno enkrat ali dvakrat letno je izdal nov mix, ki sem ga praktično požrla. Izbira komadov mi je bila nadvse všeč, le prehitro miksanje me je občasno zmotilo. Ko smo organizirali party-je sem ga celo kontaktirala, če bi prišel k nam rolat. Odgovora žal ni bilo.

Spletne strani na kateri je objavil tracklist in cover za mix že zdavnaj ni več, sem pa našla kopijo.

Ne morem verjeti, da sem našla še en ostanek, ki ga je mogoče tudi naložiti na računalnik!

Od leta 2000 je naredil 10 funky disco miksov:

  1. MIG’ELs Funky Disco House Mix
  2. MIG’ELs Vocal Disco House – The 2nd Mix
  3. MIG’ELs Nightlife House Mix
  4. MIG’ELs Straight-Up Disco House Mix
  5. MIG’ELs Straight-Up Disco House Mix Vol.2 the holiday mix
  6. MIG’ELs XMas Classic House Mix
  7. MIG’ELs Spring 2004 Vocal House Mix
  8. MIG’ELs Endless Summer Mix 2004
  9. MIG’ELs Flamin’ House Mix   
  10. MIG’ELs GenerationX House Mix

YouTube uporabnika polonium256 in DJAJ75 sta nekaj miksov po delih naložila na splet.


Leave a Reply

