Vikendiranje

  • Sobota:

Vransko. Mhm, AMZS center varne vožnje. Ne, nisem vozila jaz ampak kolegica, sem bila samo spremstvo. Ko sem jo čakala, sem imela priložnost dokončati nekaj objav, dobila ideje za nove in prebrala Blogging for dummies. Kar nekaj utrinkov in nujnih implementacij. Ne bi naštevala, ker je zadev preveč. :P Ja, sem čisto za luno glede tega in je že čas, da zrihtam tale blogec tako kot je treba. Spet projekt.

Par fotkic in video:

Čakanje je bilo res delavno. Kasneje je v igro prišel še računalnik.

Zvečer pa Cvetka Time! Praznovanje dvojnega rojstnega dne. Girls only. Torej si je za predstavljati, da je bila tudi zabava dvojna. Še posebej če ti špilajo Oldies Goldies.

Na poti domov sem našla… nekaj…

.

Zanimivo, kakšen govor bolj, drugi manj. Se že veselim TEDx-a v aprilu.

Večerni adventni projekt. Za starše.


:)

In pa prvič v življenju sem šla v enem dnevu 4x spat. Divje.

Leave a Reply

