Zbolevanje

Nič resnega. Vendar vedno to vzamem neresno in se mi potem vleče predolgo. Ali pa spremeni v nadležen kašelj. Cel dan v pižami, k sreči sem si dan poprej zapisala kaj vse lahko storim če ostanem doma.

Najprej pa pick-me-up: bela kava (latte macchiato wanna be) s cimetom in medom. Za pocrkljat.

Moj delovni kotiček izven delovnega mesta.

Kolaž, za katerega sem porabila preveč časa, izpadel pa je dokaj patetično. Ah, nimam ravno občutka za oblikovanje. Sploh. Skombinirala sem preveč različnih slogov in podlag. Eh.

Padla je tudi mini manikura, ideja za soboto.

Igrala sem se s Quick Response kodo. Nisem se še pa odločila kam lepiti te nalepke. :) It will come to me.

Brskanje po omarah je porodilo sad: Vintage ključ.

Takoj sem se odločila, da ga je potrebno nakako izpostaviti, razkazati, obesiti. Zadeva ima okoli 10 cm in žal ni primerna za na verižico.

Pogledala sem nekaj delov nanizank Revenge in Once Upon A Time. Poročam kasneje.

Priznam, na Pinterest sem šla, ampak samo dvakrat. Računa si še nisem naredila. Raje ne.

In pa inspiracija za nov tattoo. Double infinity. Nekje na nartu.

Leave a Reply

