Napovedovalnik

Petek, 11.11.2011 (očitno zelooo popularen dan za dogodke):

  • The place to be on Friday => TOP SHIT approved Party @ The Cube (hitro se prijavite na seznam povabljenih, drugače ni vstopa in ja, to šteje kot posebna priložnost ;) )

Sobota, 12.11.2011

  • XQZ @ Nebotičnik

LUX-a nisem navedla, ima sicer dogodka na oba večera, vendar niso ponudili seznama DJ-ev.


In še mark your calendars: k nam zopet pride Guetta ( + Afrojack). Lansko leto je bil tu v istem času (17.12.2010) prav tako v Stožicah. FB stran dogodka, FB stran in Eventim karte.

Vir: facebook.com

Če me spomin ne vara smo bili lansko leto malce razočarani nad zvokom, ki je bila pravzaprav posledica slabe akustike dvorane. Dobra novica je, da so to napako pred kratkim sanirali (prejšnji mesec). Po napovedih naj bi se odmev s 9,5 sekunde zmanjšal na 2,5. Vredno novega poskusa? Če je, čimprej po karte, saj so cene vstopnic že sedaj “konkretne” in se bodo še stopnjevale.

In pa žalostno, da sem za dogodek izvedela preko Byblos FB strani.

5 thoughts on “Napovedovalnik

  1. Guetta can kiss my ass. :S Spet masovka, koledar si bom označila kvečjem zato, da tisti dan ne bom v Ljubljani po kakšni pomoti. ;)

  2. Če greš s stilom v Diamond Ring je najbrž izkušnja čisto drugačna. ;)
    Jaz bi se tja odpravila samo še na tak način, pa ne želim povedati, da mi kak drug ne ustreza ali pa sem prefina za to, nikakor. Ampak je izkušnja, ki jo dobiš v ustreznem okolju neprimerljiva s tisto v gneči, z zgubljeno jakno in polito pijačo. Se splača izprsit ko pride do takih dogodkov. :)
    Midva z Guetto sva prvič poračunala že v Byblosu, ko se njegov izbor glasbe ni ujemal z mojimi pričakovanji, drugič pa sedaj, ko je izdal svoj novi album, ki se mi zdi zelo neizviren.

  3. In pa še to. Ni mi jasno, kako v večini videospotov lahko izpade tako geeky/nerdy, da čupce sploh ne omenjam. Končno je v enem izmed zadnjih videospotov zadeve pošlihtal.

  4. Mogoče sem še malo “stara šola”, ampak take zneske jaz dajem izključno za koncerte svojih top favourite izvajalcev. Najbrž ni treba poudarjati, da med njimi ni nobenega DJ-a. ;)

    Elektronska glasba mi najbrž ne bo nikoli pomenila toliko kot recimo Nouvelle Vague v Šiški, Killersi na hipodromu ali pa please-god-make-it-happen Noisettes nekoč nekje. Zato tudi nimam nobene želje po Guetti – razen, če kakšna guesta slučajno pade. ;)

  5. He he, mogoče sem res dala vedt, da bi jaz dala 85 EUR za karto. Nikakor. Predvsem, ker je Guetta precenjen in se bliža komerciali.
    Tudi jaz se bom pri teh masovkah sedaj nagibala le še h guest kartam, sploh če mi uspe nekoč priti na tak nivo, da me bodo na take dogodke celo povabili.
    Recimo pri Jackson-u se mi ne bi bilo težko odreči takemu znesku. Tudi za kakšne elektronske ikone in kvalitetne DJ mi ni težko odšteti 40 EUR, če vem, da bo “predstava” kvalitetna. Imejmo v mislih, da je karta za junijskega deadmau5-a (+ Fedde + Ina) stala 20 EUR, prav tako Avicii + Carey + Morales combo v oktobru.

Leave a Reply

