Vikendiranje

  • Homemade peanut butter cups take two:

  • Sem čudna – spim z rokavicami. Ne, ne kot tribute MJ-u ampak zato, ker si vsak večer na debelo namažem roke s kremo in je ne želim obrisati v posteljnino. Klinc pa jesen & zima ko koža na rokah spoka.

  • Igračkala sem se z idejami in testirala svetilno palčko v steklenem kozarcu. Izpade dokaj kul.

  • Za Cirkus sem morala stestirati tudi novo idejo pri manikuri:

  • Bankomat, pri katerem si lahko popraviš make up. Ogledalček na voljo desno in levo zgoraj.

  • Žlička zraven arašidov v Solistu. Brilliant idea. Higienično in estetsko.

  • “Beam me up Scotty”. Vedno ko imam pripete slušalke z mikrofonom se počutim kot na krovu Enterprise-a. Tapkam po komandah za mp3-je, če kdo pokliče mi je še bolj komično. Pač srebrn je.

  • Nedeljsko popoldne, spontano in nenačrtovano. Ups.

Leave a Reply

