Cirkus

V petek smo se odločili, da skočimo pogledat v Cirkus (odprtje 3.11.2011) – FB stran. Bivši kino Vič, tam kjer je bil nekoč tudi lokal Hollywood. Nekaj gručic pred vhodom, za vstop ni bilo potrebno čakati. Kjer je dvorana je sedaj plesišče (stopnice so obdržali), tam kjer je bil lokal pa kadilnica. Vredu cene pijač, čisto slučajno sem opazila, da uporabljajo 100% Rauchov sok. Ponavadi ti drugje v pijačo namešajo kak nizkocenovni nektar. Štiri stranišča, v katere se z malo sreče zakleneš, tako da potrebuješ kar nekaj časa da prideš ven. Srednja gužva, 2 šanka, eden pri kadilnici in eden v dvorani. Za spremembo lahko dobiš tam tudi hrano, pri vhodu je še en šank, kjer lahko dobiš pico (mogoče še kaj drugega, nisem preverila) ter sladkorno peno. How circus-like. :P

Ozvočenje je zelo solidno, ko sem bila spredaj sem si morala dati v ušesa zamaške. Dobri basi, z vidika dizajna malo neobičajni zvočniki za naše kraje. Velik plus.

Če sem prav zguglala imajo Void sistem – Airten. Glej ga zlomka, na netu nisem našla koliko zadevica stane.

Ambient primeren klubu, opazila sem tudi kar nekaj varnostnikov.


Eden, no, praktično edini minus ta večer je bil pravzaprav DJ. Nekaj najpomembnejšega. Vrtel je komercialo in hite izpred pol leta. Ne pravim, da v set ne paše kak komercialen komad ali dva, vendar mi eden za drugim počasi začnejo kravžljati živce predvsem takrat, ko me na to ne pripravijo (beri: v napovedi dogodka ne omenijo specifične zvrsti glasbe, ki se bo vrtela). Vmes sem bila že prepričana, da se je vnesel, saj je bilo nekaj komadov zaporedoma bolj svežih in okusnih, potem je pa hitro zdrknil nazaj v svojo komercialnost. Nad svojo izbiro je bil več kot očitno zelo zadovoljen, saj je poleg svojega vrtenja plesalcem ponujal še animacijo (burno vzpodbujanje, ki ga nekateri niti nismo potrebovali, mahanje z rokami, ploskanje …). DJ pri kadilnici je bil veliko bolj ustrezen za glavno dvorano kot pa ta, ki je tam dejansko rolal. Ime? Ne vem, ker ni bilo line-upa. Mislim pa da je v Ljubljani dovolj komercialnih, MTV klubov in ne potrebujemo še enega, pa čeprav je ambient in ozvočenje zelo osvežujoče.

Da se razumemo, klub priporočam, le treba bo bolj paziti pri DJ-ih. ;) Vsekakor se imam namen vrnit. Ko bo rolal kakšen ustrezen DJ.

PS. Malo me jezi, da sem morala video naložit na YouTube, da sem ga pripopala sem gor. Drugače ne gre. Razen če greš Pro. In plačaš. No, imam pa vsaj uraden YT account.

5 thoughts on “Cirkus

Leave a Reply

