Cirkus II

Hkm, ja drugič. Dva večera zaporedoma, dve različni družbi polni firbca. Seveda smo šli pogledat, jaz v upanju, da bo glasba tokrat bolj ustrezna mojemu okusu.

Ko smo prispeli pred klub (okoli polnoči) je bila vrsta za vstop občutno daljša kot večer poprej. Zanimivo pa je, da je bila notranjost kluba skorajda prazna. Vendar se je stanje v eni uri drastično spremenilo. Večja gužva, skoraj že neprijetno.

Presenetilo me je, da začnejo z DJ programom šele po polnoči. Najbrž zaradi tega, da dajo smisel Opening Act-u (glej video spodaj). Na oder pridejo gibčne gospodične, ki skušajo ogreti publiko.

Na VIP platformi je bil tudi žongler. Animacija pač.

Ko so gospodične zaključile z nastopom na odru so se tudi one premaknile na VIP.

Zanimiva napravica. Prvič videno.

Opening Act:

Sem upala da bo ostal ta DJ na odru, pa sta se takoj po zaključku točke na žalost zamenjala. Ta me je tudi zagrel, da bo večer glasbeno bolj zanimivejši od petkovega.

Prvi DJ:

Kjer sem kmalu ugotovila, da pa mogoče to ne bo to. Motilo me je tudi dejstvo, da je zelo malo ljudi dejansko plesalo. Večina se je samo pozibavala ali pa stala.

Me je pa presenetil komad, ki ga je odvrtel bolj od začetka, na katerega sem že čisto pozabila (Gus Gus – David):

Scena pred kadilnico:

Glasbena tema “iz 90ih”.

Ko smo želeli oditi je bila pri garderobi obupna gneča. Polna garderoba, ljudje niso mogli oddati plaščev in jaken, zdolgočasena gospodična pri pultu. Mislim, da sem za enkrat zaključila tukaj. Prepriča me le še dober DJ. Še vedno pa moram pohvalit ambient ter ozvočenje. Top Shit!

Leave a Reply

