Vikendajanje aka I Love My Life

Vikend dogajanje, kaj pa drugega?

  • Kaj točno sem razmišljala ko sem kupovala te hlače pred desetimi leti? Najbrž: “Vau kere kul mega hlače”. Ki jih bom oblekla samo 2x. Saj bi še šlo, ampak pas je tako visok, da je že nadležno. Zdaj grejo v druge roke. S kupom ostalih cot, ki sem jih pospravila iz omare.

  • Malo prčkanja z nakitom seveda ni ušlo tudi ta teden:

Nekaj obeskov. Najbolj se mi dopade srednji.

Vem, nisem hand model.

Okrepljene zaloge za ustvarjanje:

Rezultat:

  • Ovijanje volne okoli žice ali kako se zamotiti med gledanjem zadnjega dela Harry Potterja:

  • Učim se in sprobavam. Nekoč mi morda uspe. ;)

Fail-an Smokey eyes:

  • Starša sta mi iz Turčije polek ostalih stvari prinesla tole zapestnico. Navdušili so me obeski na koncu (na zaključkih). Luštna ideja, si jo bom vsekakor sposodila.

  • Na svojo magnetno tablo sem pritrdila post-it listke. Z magnetom seveda.

  • Petek je bil zopet rezerviran za Cvetko. Prazno parkirišče ob enih naju s kolegico ni ustrašilo, tako da sva se vseeno odločili, da greva pogledat. Notri je bilo res bolj žalostno. Poleg nekaj nadebudnih plesalcev nas je bilo vsega skupaj tam okoli 30, če ne štejem še 20 ljudi, ki se je zadrževalu zunaj na cigareti. Izstopal je en osebek, ki ni razumel kaj je osebni prostor ter stric, ki je očitno že presegel abrahama in se je prišel malo pasti med mladino. No, lahko si predstavljate, da je bilo večera hitro konec. Zdaj je jasno, če se zunaj ne tare ljudi NE VSTOPAJ! :D

  • V soboto dopoldne mi je kreditna kartica padla iz denarnice ravno pri pultu trgovine s čevlji. Pa slučajno sem imela v roki škatlo s čevlji. :P

Popoldanski obisk:

Popoldne smo se s  kolegicami dobile na make-up partyju, ki ga je organizirala Blažka. Kar nekaj zanimivih napotkov in idej sem pobrala. Upam, da mi bo šlo pol toliko od rok kot njej.

  • Praznični ponedeljek pa je rezerviran za izlet v Trst. Mogoče mi spet pade kreditna kartica iz denarnice.

Povzetek vikenda: Ja, čas je za začetek dolgoročnih planov! :)

Leave a Reply

