Lunette – mnenje

Vir: lunette.com

Resno sem se zamislila glede nakupa, ko smo poleti v (mešani) družbi po nekem naključju zašli na temo vložkov in tamponov. Eden izmed moških udeležencev je pokomentiral, da ne ve kaj je kaj od teh dveh zadev in ženski del družbe se je komaj opazno nasmehnil, ko pa je ena izmed teh pristavila, da se ona tudi ne spomne več sem jo nejeverno pogledala. Kmalu sva razčistili, da je začela uporabljati Lunette (zadeva je drugače na našem trgu že nekaj let). Slovenski prevod (menstrualna skodelica) je malce neroden, vendar če človek razmisli tudi menstrualni vrček ali čašica ne bi bila dosti boljša alternativa. Že večkrat sem brskala po internetu, jo tudi poiskala med policami v trgovini in si zadevo ogledala. Kolegica mi jo je močno priporočila (tako kot vsaka, ki jo je že uporabila) in zato, ker mi gre ustaljena procedura vsak mesec že dokaj na živce sem se odločila, da jo tudi sama preizkusim. Kupila sem malo (v škatlici je tudi tekstilna vrečka za skranjevanje), zraven pa še dezinfekcijske robčke.

Za mano je prvi teden uporabe. Res je potrebno nekaj vaje, da ugotoviš kako je prav, vendar se splača potruditi, ker je uporaba enostavna, brez škodljivih odpadkov za okolje, zatekanja, neprijetnih vonjav, obremenjevanja z nakupom nove škatlice tamponov v različnih velikostih ali zavojčkov vložkov za različne dneve…

Ponoči, ob intenzivni rekreaciji… kadarkoli.

Priporočam.

One thought on “Lunette – mnenje

  1. Pingback: Lunette vs. MeLuna | Tinka's Stuff

Leave a Reply

