Tedenske zanimivosti (linki)

Unpackaged – trgovina, ki artikle prodaja brez embalaže.

Razvoj dnevne sobe, 16. stoletje do sedanjosti.

Lesena banja? Hmpf, kaj pa vem.

Doma narejene čokoladke. Pa ravno zdaj, ko sem resno zagrabila z zmanjševanjem sladkorja. :S

Doma narejeno dišalo s svečko, air wick eat yourself.

Urbano štrikanje. Yay.

Trgovinawith an edge” :P. Oziroma navdahnjena z 8-bitno tehnologijo.

Velika rubikova kocka s predali. Mela, če se kdo javi, da mi jo naredi. Moram tudi opozoriti, da ko sem se v zadnjem času zopet zaželela pozabavati s to igračko, sem jo na konec razdrla v prafaktorje. Saj to je normalno, ne? :)

39 nasvetov za življenje, ja, zlajnano, ampak včasih se paše malo spomnit na te zadeve.

Uuuuu, cootie catcher, sploh ne vem kako se temu reče po slovensko. V osnovni šoli smo se z njimi stalno zabavali. :D

Lajkam tole objavo o rabi slovenščine na uradnih spletnih straneh. Tudi meni grejo velikokrat na jetra razne tehnikalije, ki pravzaprav to niso.

Ko bom imela svojo hišo/stanovanje v dveh nastropjih bom resno razmislila tej “stopnični” rešitvi.

Za konec pa še: Make everything OK button. Je zdaj kaj bolje?

Leave a Reply

