Polna luna

Včeraj je zasvetila v vsej svoji veličini. Jaz sem si privoščila post, ki ga zadnje čase ne znam (nočem) izvajati pravilno. Premalo pijem in prezgodaj odneham.

Nisem imela nobenih negativnih izkušenj z ljudmi (ne verjamem, da se ljudem strga zaradi polne lune) le eno izmed takih, ki ji lahko štejem med cvetke:

V klicnem centru dostavne službe so mi rekli, da “mi dajo še eno možnost” za dostavo. Kot da bi bila kak kriminalec in so me na sodišču pomilostili ter mi poklanjajo še eno šanso da se dokažem da to nisem. Ha. Ha.

Sem pa imela zelo čudne sanje. Namreč, da je babičina mačka zaradi moje neprevidnosti padla čez balkon osmega nadstropja. Ugh, kar strese me, ko pomislim na občutek…

Ko smo ravno pri sanjah – nekaj fotografij prizorov iz sanj.

Leave a Reply

