Etika na delovnem mestu

Kaj za vraga se je zgodilo s poslovno etiko?

  • Včeraj na aerobiki ni bilo vaditeljice, po 10 min čakanja ob stepu sem bila od vseh v dvorani (6) edina (očitno) pripravljena raziskat zadevo. Na recepciji so rekli, da jo bodo poklicali. Pet dodatnih minut in tipček nam pride  povedat, da je zbolela in da odpade. Stvari, ki so me v tem času zmotile:
    1. Najbrž je vedela da je bolna še pred sedmo, tako da bi brez težav poklicala in odpovedala, nam pa ne bi bilo potrebno 20 min čakati. To ni nikakršen način in ne kaže nobene resnosti.
    2. Nobeden se ni opravičil za nastalo situacijo. Me ne zanima kdo je kriv (vaditeljica, ki ni poklicala; koordinator, ki ga je mogoče obvestila, pa se je informacija zataknila nekje vmes; športni center), jaz sem končna stranka in “krivica” je bila storjena meni. Ostala sem brez (plačane) vadbe, ki mi je zadnje čase zelo pomembna.
  • Danes me kliče dostavljalec, če sem na domačem naslovu. Ne, nisem, kakor specificirano na naročilu sem na drugi lokaciji, tam kjer vsak delovnik. “Aja, potem bo pa šele jutri”. Nič pardon, ups, in podobnega. Zakaj sem potem morala podati NASLOV ZA DOSTAVO? Pismo rosno.
  • V službi smo prejeli pogodbo za nek servis, cena dvainpolkratnik domenjene. Kličem, razložim situacijo, vse kar dobim nazaj je, “Dejte mi na mejl, bomo spremenil”. Nič drugega.

Pa kje živimo? Freaking potrošniška družba. Potrošnik je pomemben in pa profesionalnost.  Saj ni potrebno iti na seminar o etiki, niti prebrati kake debele knjige. Samo transponiraš vedenje iz svojega življenja… hmmm, ah torej so ljudje tudi v privat življenju gnili in se ne opravičijo, če naredijo napako. Očitno. Žalostno.

Leave a Reply

