Vikend v slikah (in nekaj besedah)

Vikend je potekal umirjeno. Za spremembo. Ne dolgočasno, ampak s počasnim tempom. Nobenega žuranja, bolj at home scena. Prijetno, ampak le na vsake toliko, sem  si naredila zalogo “svaljkanja” za naslednji mesec ali dva. ;)

Moja nova roža, stara je zgnila. Zelo meni podobno.

Eksperimentiranje doma. Gosh lakca in Nail Paint crackle lak.

V soboto sem se spravila delati pražen riž. Recept je mogoče najti tukaj. Nisem uporabila slanine ampak piščanca. Niti graha, ampak kitajsko zelenjavo. Okusno, vendar bi bilo recept možno še izboljšati.

V nedeljo sem si zadala dva kuharska projekta:

Mini sirove tortice. Recept sem našla tukaj.  Priporočam malce večjo količino, da se naredi 12 kom, ne le 6. Drobtine graham krekerjev? Nimam pojma kje bi to lahko dobila, sem pa kupila Leibniz polnozrnate maslene piškote in jih zdrobila. Cream cheese – uporabljena Filadelfija. Ker mi je od druge peke ostalo še nekaj skute sem dodala še to.

Kremica me spominja na osnovno šolo. Pri kosilu smo od časa do časa dobili sladico, skuta s kislo smetano in koščki sadja. Mmm.

Jajčno sirovi pufki. Recept najdete tukaj. Malo preveč sem jih napolnila in so šli čez. Ups. Uporabila sem polovično količino, da je prišlo ravno 12 porcij. Nasitno.


Mrzlo vreme me je pripravilo, da sem zvlekla ven hobby opremo.

Glej ga zlomka, sem vedela, da brez takojšnjega inspiratornega projekta ne bo šlo. Nastal je:

Nobody told you the summer is gone?

Zemlja:

Jesen:

Leave a Reply

