Nupo – nadomestki obroka

Vir: nupo.com

Sliši se kot otroška hrana, vendar je daleč od tega.  Novejša zadevica na našem trgu (od začetka leta :S ), informacije lahko dobite tukaj (in še FB stran). Osebno sem sprobala že nešteto shujševalnih produktov, najbolj sem bil navdušena nad Pack Starterjem, najbolj sem se opekla s CLA kapsulami (čez nekaj tednov se je pokazalo pomanjkanje vitaminov), večina ostalih pa ni pokazala nobenega resnejšega rezultata. Firbec mi ni dal miru, zato grem sredi oktobra na predstavitev tega novega čudežnega pripravka, ki obljublja, da je to lahko edini vir prehranjevanja. Kaj takega slišiš zelo malokrat, ko pride do nadomestkov obroka, zato je ta produkt vzbudil mojo pozornost. Zadevica je kar draga, vendar v dveh tednih obljublja izgubo 5 kg. Še vedno so me kregali pri mojih planih, ko je bil plan izgube več kot kilogram na teden, tole pa pomeni kar 2,5 kg na teden… Rezultate naj bi utemeljevalo 50 kliničnih študij.

Na voljo so shake-i, juhice, napitki, ploščice in prigrizki.

Ko sem teoretizirala kateri paket bi bil zame najboljši sem prišla do sklepa, da brez občasne trde hrane 2 tedna zagotovo ne bi šlo, nočem pa se navaditi na ploščice, zato bi eventuelno izbrala paket 6+1, ki vsebuje shake in juhe, zraven pa bi občasno prigriznila kako zelenjavo. Vsekakor poročam kaj mi bodo zanimivega povedali na predstavitvi ob morebitni uporabi pa seveda tudi o rezultatih.

PS:

Vir: laughitout.com

2 thoughts on “Nupo – nadomestki obroka

  1. Pingback: Changes « Tinka's Stuff

  2. Pingback: Kratek povzetek/odbitek « Tinka's Stuff

Leave a Reply

