TRX vadba

T to the R to the X. Total Resistance Exercise.

“Atraktivna funkcionalna vadba z uporabo telovadnih trakov, ki so jo za svojo sprejeli tudi ameriški marinci. Izjemna vadba pri kateri se boste pričeli zavedati mišic, za katere sploh niste vedeli, da jih imate.Velik poudarek daje treningu mišic trupa in dinamični stabilizaciji sklepov.” Vir: chagi.si.

Na to vadbo sem šla samo zato, ker ob torkih ni nobene meni všečne aerobike (Latino Burn, ne hvala). Po desetih minutah sem že čutila, da me roke ne držijo več, ko sem se pobirala s tal, sem mislila, da se bom sesedla. Trenerka nas je terala in vzpodbujala. Po vadbi sem bila ustrezno utrujena, neprimerljivo z aerobiko. Danes me presenetljivo mišice niti približno toliko ne bolijo, kot sem predvidevala da me bodo. Ali sem se dobro raztegnila potem ali pa sem se premalo potrudila (najbrž bo tisto drugo :P ).

Ko obvladaš zgleda približno takole:

Zanimivo, vsekakor bom še šla.

Trakove je seveda možno kupiti tudi za domačo uporabo. Zatakne se za vrata (mora imeti primeren nastavek!).

Ponudnik 1, Ponudnik 2, Ponudnik 3, Ponudnik 4.

2 thoughts on “TRX vadba

  1. Pingback: Kavč « Tinka's Stuff

  2. Pingback: Aerobika « Tinka's Stuff

Leave a Reply

