Slab začetek dneva ~ sobota

Zjutraj sem s kolesom hitela na seminar Uvod v prostovoljstvo. Naenkrat za sabo slišim sireno. Ustavila sta me dva policista, na prehodu za pešče sem šla čez rdečo (mogoče sem preslabo odigrala začudenje in nejevero). Drek, nikoli me še niso ustavili, niti z avtom. Pa še mudilo se mi je. Dialog s policistom (P) je šel približno takole:

P: “Se vam kam mudi?”

T: “Ja, na izobraževanje, uvod v p-r-o-s-t-o-v-o-l-j-s-t-v-o, na slovenski f-i-l-a-n-t-r-o-p-i-j-i.” *nočem povedati, da sem besede črkovala ampak da sem jih namenoma poudarila*

P: “Ja, tamle ste šla v rdečo. Moram vam izdati plačilni nalog.”

T: “Pa res morate?”

P: “Ja, s sodelavcem sva zaznala prekršek in morava izdati kazen.”

(Tukaj sem pomislila, da bi mu rekla: “Na faking seminar za prostovoljstvo grem. Delati želim kot prostovoljka na pediatrični, tam kjer bo mogoče (boh-ne-dej) nekoč tudi tvoj otrok. In mu bom originalno rdečo kapico povedala, ne tisto prirejeno za bolj nežna ušeska!).

In potem ob zaključku procesa mi še kolega iz avta zakliče: “Previdno”. Grrr. Vsaj cifro bi mi lahko dal, če se mu je že dal ukvarjat z mano. ;)

Kazen 40€. Očitno sem bila ob 8.30 zjutraj zabava za popestritev lenega, meglenega  sobotnega jutra. Sreča, da nisem imela slušalk v ušesih. To bi me stalo baje še dodatnih 60€. :S

 

Leave a Reply

