Nov telefon, nove težave

Med mojo 4 tedensko agonijo, ko je bil moj telefon/predvajalnik glasbe na servisu sem uporabljala dokaj zastarel mp3 player katerega slušalke so znale sproducirat nepopačeno signal le, če je bila glasnost pod 60%. V furiji sem začela iskat zadevo, ki bi stanje lahko izboljšala. Seveda je to nakup novih slušalk. Potem sem se zapletla še v ojačevalec za mp3 playerje.

Vir: amazon.com

Z nakupom novega telefona (ja stari je še na servisu!) vidim, da bo to sedaj nujno potrebno, saj je 100% glasnost povsem neustrezna. Mislim ne se hecat. Oglaševanje glasbenega predvajalnika, ki ima limit pri rahlem poskakovanju ušesnega bobniča. Ne hvala. Pa ne pravim, da mi mora bobenček raznest, ampak da lahko res začutiš glasbo v vsej veličini. To je to.

No base pa lahko pohvalim. Pa slušalke, ki izolirajo hrup.

Leave a Reply

