Feat Friendly Fires

Pred letom sem eforično skakala ko sem slišala ta komad (Kiss Of Life), tudi po ogledu glasbenega videa sem bila še vedno navdušena. Pevec sicer nekaterim daje vtis da je nekaj popapal kar ne bi smel, drugi pa si to tolmačimo, da je popolnoma v transu svoje glasbe. Tudi jaz sem bila vsakič ko sem jo slišala.

 

Šele pred kratkim (po zaslugi Annie Mac iz Radia 1) sem izvedela, da so letos izdali nov album z naslovom Pala. Žal se nobena izmed skladb ni uvrstila na lestvicah tako dobro kot Kiss Of Life.

 

Leave a Reply

