Move your butt

Sem povedala, da sem se spet vpisala na aerobiko? Ne? No, je bilo potrebno, ker drugače ne bi odlepila riti s katerkoli podlage, ter dosegla svoj dolgo želeni cilj -15 kg.  Torej 4x na teden, 1x gratis fitnes, ki pa ga po vsej verjetnosti ne bom koristila, ker sem ponavadi samo na eliptičnem tenažerju, ki pa ga imam doma. Ja, ja vem, da bi morala delati še kaj na miš(k)icah, bla, bla. Saj bom no, samo malo kondicije je treba pridobiti. Včeraj sem bila prvič, seveda sem zaradi obveznosti v službi skoraj zamudila (začelo se je ob 19h :S ). Vmes sem še cincala, ali naj sploh grem, saj je bilo očitno, da mi ne bo uspelo priti pravočasno.  Po 15 minutah skakanja me je zagrabila taka energija, ki si je po 10-urnem delavniku nikoli ne bi predstavljala. Sem vedela, da mi ne bo žal.

Športni center je cca pol kilometra od doma, super lokacija tudi za pozimi, vendar se bojim kaj bo takrat, saj je bila dvorana že zdaj polna. Če mi bodo vadbe všeč napišem še kaj o centru. Nekoč. Mogoče.

Leave a Reply

