Tekoče afriško črno milo

Milo (ki je sedaj na voljo v vsaki bolj založeni trgovini z naravnimi izdelki)  sem kupila že pred včasom v osnovi za pranje rok.  Nekaj tednov po nakupu sem si premislila (ker se mi je zdelo škoda milo uporabljati le za roke)  in sem raje začela uporabljati Alverde tekoče milo za roke. Afriško milo sem tako prihranila za pranje las, saj naj bi bilo univerzalno, tako za telo kot lase.

Danes sem ga preizkusila kako se obnese pri pranju las. Nima posebnega vonja, je rjave barve in če ga ne uporabljate redno se pumpica malce zasuši. Zelo malo mila je na laseh ustvari zadostno količino pene (jaz sem prvič predozirala, ker sem navajena, da se šamponi za lasje ne penijo toliko). Malo sem bila presenečena tudi nad tem, da so lasje dali že med izpiranjem občutek izsušenosti. Po sušenju s fenom so se moje slutnje izkazale za resnične, saj so bili lasje na otip kot slama. Moram pa priznati, da je bil volumen večji kot pri navadnem šamponu.

Vsekakor mu bom dala več šans, preden se dokončno odločim, če bo to milo postalo le milo za telo.

Leave a Reply

