“Absolutno nujna” (beri redna) menjava mobilnega telefona


Si.Mobil mi sporoča, da bo počasi čas za menjavo gsm aparata. Že vrsto let sem bila zvesta SonyEricsson-u, vendar mislim, da bom morala letos to tradicijo prekiniti. Potrebujem namreč gsm s tipkovnico QUERTY, ker blazno veliko tipkam, trenutno pa ni nobene dobre paketne ponudbe z ustreznim SE telefonom. Načeloma bi se dala prepričat tudi v zaslon na dotik, čeprav imam resne pomisleke glede na število padcev na tla, ki jih moji telefončki v povprečju doživijo. Imam tudi določene dodatne zahteve. Fotič & kamera, bluetooth, WLAN, predvajalec glasbe (lepo prosim, to je na prvem mestu tega seznama!)… BlackBerry-jev se izogibam, saj bi mi ob nakupu tega aparata v službi uredili dostop do mejlov. Ki pa jih, se razume, izven delovnega časa ne želim prejemati.

Seznam predlaganih gsm-jev se je tako skrčil na 2 strani, to je 34 aparatov. Takoj me je zmotilo, da pri filtru ni mogoče nastaviti tipkovnica QUERTY oz popolna tipkovnica. Moj Firefox je skoraj pokleknil, ko sem začela zadeve odpirat v zavihkih. Nekaj jih je takoj odpadlo zaradi cene, pri drugih me je pa spet zmotilo, da v opisu ni navedeno kakšna tipkovnica je pri zaslonih na dotik. Kar pomeni, da moram iti na uradno spletno stran in to informacijo sama izbrskati. Res se mi zdi to vitalna informacija, še posebej v času, ko je v digitalnem svetu veliko pošiljanja raznih sporoči.

Samsunge sem kar takoj odpikirala. Nobeden se mi še nikoli ni pohvalil v stilu: “Lej kakšnga  Samsungčka sem ubodu.” Ostanejo torej Nokia, HTC in LG. Ko sem želel primerjati telefončke med seboj sem ugotovila, da seznamu lastnosti ni velikosti ekrana, teže in velikosti telefona. Tudi te lastnosti se mi zdijo  dovolj pomembne, da jih ne bi smeli izpustiti.

Po nekaj destminutnem brskanju sem prišla do okrnjenega seznama favoritov (potrebno je upoštevati, da sem po duhu še vedno najstnica ;) ):

Zadeve v Si.Mobil centru ni bilo na voljo. Pravijo, da je že nekaj časa ni na zalogi. Zakaj jo imajo torej v internetni ponudbi mi ni jasno. Priporočali so mi HTC Cha Cha. Očitno tudi zgledam kot najstnica, drugače mi ne bi priporočili telefona, ki ima specialno tipko za Facebook. Heh, naj bo.


Na vljuden mejl, ki sem ga poslala na Si.Mobilov info mejl sem dobila tudi korekten odgovor. Nokio le imajo v skladišču, nimajo pa je v centrih. Zakaj mi ni jasno,  važno je, da so pripravljeni zadevo poslati na prodajni center, kjer bi jo želela kupiti. Zmaga.

Nauk: Kdor jezika špara kruha strada.

Leave a Reply

