Ukradeno kolo

Pred meseci so mi iz zaklenjene kolesarnice v bloku ukradli kolo. Zadevo sem prijavila na policiji, sedaj pa so mi poslali dopis, katerega prvi stavek me je malo presenetil. Namreč obžalujejo, da sem oškodovanka kaznivega dejanja.  Res nisem pričakovala simpatiziranja, le obvestilo, da se zadeva vodi pod to-in-to številko ter da niso pozabili name. Da se razumemo, presenečenje ni bilo negativno. Nikoli še nisem prijavljala tatvine zato mi je celoten postopek tuj.

No ja, vsak dan nekaj novega.

Leave a Reply

