Ocena – svinčniki za oči

Šla sem v drogerijo, da si poleg ostalih potrebščin kupim še nov svinčnik za oči rjave barve. Vehementno sem se sprehodila mimo Essence police in si rekla, da si tokrat privoščim nekaj bolj kakovostnega. Po nekaj minutnem ogledu ponurbe se odločim za Manhattan X-treme last eyeliner:

 

 

Ker testerja seveda ni bilo sem zaupala znamki in zadevo kupila. Boy was I wrong. Moji ostali svinčniki so znamke Gosh in Essence, ki pa jih nikoli ne bi zamenjala za tole sranje. Zopet sem si v petek skoraj skopala oko, ko sem ga nanašala. Od sedaj naprej kupujem samo cheap najstniške prčkarije.

Leave a Reply

